Αν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξατε γνώμη για κάποιο προϊόν που παραλάβατε, toparty.gr σας δίνει τη δυνατότητα να το επιστρέψετε εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας. Για να προχωρήσετε με τη διαδικασία επιστροφής, θα πρέπει αρχικά να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο info@toparty.gr γράφοντας στο θέμα ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ. Το τμήμα επιστροφών θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας βοηθήσει να ολοκληρώσετε την διαδικασία της επιστροφής.
Σχετικά με το κόστος επιστροφής ισχύουν τα ακόλουθα:
1) Αν αλλάξατε γνώμη για μία αγορά σας, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει εσάς. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει το προϊόν και η αρχική του συσκευασία να είναι άθικτα, ακριβώς όπως αγοράστηκαν, μέσα στην πλήρη αρχική τους συσκευασία χωρίς αυτή να έχει σκιστεί ή αλλοιωθεί. Αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων αυτή θα πραγματοποιηθεί μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που toparty θα παραλάβει τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Σημειώστε πως τα μεταφορικά έξοδα και το κόστος αντικαταβολής σε αυτήν την περίπτωση δεν επιστρέφονται.
2) Αν το λάθος είναι δικό μας, αν δηλαδή παραλάβατε λάθος ή ελαττωματικό προϊόν, τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν toparty. Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν όλα μας τα προϊόντα να φτάνουν σε εσάς σε άριστη κατάσταση. Αν παρ’ όλα αυτά όμως παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή δεν είναι αυτό που παραγγείλατε σας ζητάμε συγνώμη. Μπορείτε να ζητήσετε να γίνει είτε αντικατάσταση με το ίδιο προϊόν είτε επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που toparty θα παραλάβει τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Στην επιστροφή χρημάτων συνυπολογίζονται και τα μεταφορικά έξοδα που τυχόν πληρώθηκαν κατά την αρχική παραγγελία. Σημειώστε πως το κόστος αντικαταβολής δεν επιστρέφεται.
3) Αν στην παραγγελία σας δεν λάβετε κάποιο προϊόν που έχετε παραγγείλει σας το στέλνουμε εκ νέου χωρίς καμία επιβάρυνση δική σας.
4) Αν το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό λόγω κακής χρήσης του πελάτη δεν δύναται να επιστραφεί. Παρόλα αυτά, σε κάθε περίπτωση, επικοινωνήστε μαζί μας και θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε.